vineri, 28 noiembrie 2014

Mamica mea.ro alaturi de gemenii Yanis si Rares

Imi pare rau ca nu am avut tupeu acum 7 ani sa scriu ziarelor si tuturor celor care puteau povesti ceva sa ii rog sa spuna si povestea unui copilas care avea nevoie de ajutor pentru a nu-si pierde vederea….
Acum am descoperit strigatul de ajutor pentru 2 gemeni nascuti prematur si aflati la fel in punctual de a-si pierde vederea definitive daca nu se face ceva urgent pentru ei.
De aceea m-am decis sa va scriu in speranta ca aveti putin timp sa povestiti si despre ei, asa poate se mobilizeaza oamenii sa ii ajute cat se mai poate face ceva pentru ei
Copilasii Yanis si Rares au acum 1 an si 5 luni, au fost nascuti prematur si au stat 43 de zile in incubator si, la fel ca in cazul baietelului din familia mea, medicii nu au avut grija sa le protejeze ochii….
Lui Rareș, doctorii din România au reușit să recapete parțial vederea la ochiul drept, însă în cazul lui Yanis, complicațiie sunt mai mari și nici un doctor din România nu îl poate opera.
Singura lor șansă de a-și vedea mama cum zâmbește de bucurie nu este în România, ci doar în Statele Unite ale Americii la Clinica William Beaumont din Detroit , iar controalele pot fi făcute la Clinica Casa di Cura San Domenico
Pentru aceasta sansa am rugamintea sa faceti si dumneavoastra un apel, deoarece cateva cuvinte spuse de dumneavoastra pot mobiliza multi oameni.
Blogul unde au postat informatii despre copilasi este :http://ianisrares.blogspot.ro/ si parintii sau cei de la Asociatia “Salveaza o inima” va pot da alte informatii suplimentare.
Ajutor pentru gemeni

Multumim mult pentru sprijin!
Cu stima,
Dana Mergea ( voluntar doar de un an, deoarece aveam convingerea ca fundatiile si asociatiile fac totul)

Datele de contact : Mama gemenilor Lionte Flavia, telefon 0760.517.890
Asociatia “Salveaza o inima” :http://salveazaoinima.ro/campaigns/ianis-si-rares/

Cum poti ajuta!

Cont RON: RO14RNCB0047127259210004
Cont EURO: RO68RNCB0047127259210002
Cont USD: RO41RNCB0047127259210003
Cod SWIFT: RNCB – Sucursala
S-a organizat si un concert caritabil la un liceu din Botosani

Alte aparitii in presa:
http://ziarullumina.ro/actualitate-religioasa/doi-gemeni-au-nevoie-de-ajutor-pentru-vedea
http://www.romaniatv.net/ochisorii-lor-nu-vad-trandafirii-din-fata-casei-povestea-sfasietoare-a-gemenilor-condamnati-la-intu_178309.html#ixzz3I4hjBAA6
http://www.infopress.tv/gemenii-vor-sa-vada-zambetul-mamei

Un comentariu:

  1. Buna. As dori sa va ajut dar am nevoie sa stiu cat Costa operatia si cati bani ati strans pana acuma. Cu mult drag Ana

    RăspundețiȘtergere